מחפים עליכם
מתכננים לשפץ את המטבח ולא מסוגלים להחליט באיזה חומר לבחור לחיפוי הקיר? הנה הצעה: חיפוי זכוכית

מי שלא בטוחים איזה חומר יהיה המועיל ביותר לחיפוי הקיר במטבח שלהם יכולים להמשיך לקרוא ולהכיר את האפשרות של חיפוי זכוכית למטבח. זכוכית נמצאת בשימוש נרחב בעיצובי מטבח מודרניים, לא רק בגלל היופי שהיא מספקת, אלא שם בגלל מספר היתרונות שיש לה על פני חומרים נפוצים אחרים.

חיפוי זכוכית למטבח קל לניקוי. מזון, רטבים ומשקאות שמשפריצים על הקיר לא יספגו בזכוכית. כדי לשמור על מראה חדש של חיפוי זכוכית, פשוט נגבו אותו עם מטלית לחה לאחר הבישול. כאשר מתרחשת השפרצה של מזון על החיפוי, מטלית עם מים חמים וסבון תסיר במהירות את הכתמים.

חיפוי זכוכית למטבח גם עמיד בפני עובש וטחב. לחלק מהחומרים האחרים, כמו עץ ומתכת, יש בדרך כלל תפרים וחריצים שיוצרים מיקום אידאלי לצמיחה של עובש, טחב וחיידקים. משום שזכוכית היא חומר אטום, היא לא תכיל את החיידקים שעלולים לסכן את בריאות המשפחה. ניתן אפילו להתקין אריחי זכוכית באזורים בהם יש הרבה התזות מים, כמו על הקיר מאחורי הכיור, בלי לחשוש מעובש וטחב.

לחיפויי זכוכית יש אינסוף אפשרויות עיצוב. החיפויים זמינים בכל צורה, בכל גודל ובכל צבע שיתאימו לכל סגנון ולכל נושא עיצובי. בין אם בוחרים לשלב מספר צבעים שונים ובין אם בוחרים להשתמש בצבע אחד, אריחי זכוכית יעניקו למטבח שלכם מראה יוקרתי. במצבים רבים, סוג זה של חיפוי שיכול גם להוסיף ערך מכירה חוזר לבית. ניתן גם לשלב עיצובי זכוכית עם חומרים נוספים, כמו מתכת, כדי ליצור מראה יחודי ומיוחד במינו למטבח שלכם.