כיום ניתן להבחין יותר ויותר באנשים אשר מחפשים איש מקצוע – מעצב פנים שינחה, ידריך, ימליץ וייעץ בזמן עיצוב הבית. המבחר העצום של הצבעים, החומרים, הריהוט והאקססוריז בהחלט זקוקים ליד ועין מקצועית שתשלב ותתאים בניהם. המון חללים בבית לעיתים נשארים ללא פתרון, אזורים מוזנחים שלא נמצא להם פתרון פרקטי, וברוב המקרים הפרקטי מגיע ללא העיצוב, תלוש מהקונספט של החלל. אנחנו בחברת Any print נכנסים לתמונה כדי להשיג לכם פתרונות עיצובים לבית!

החלל שלך באמבטיה קטן?

אין מקום מיועד למכונת כביסה והמייבש?הכל נמצא יחד? לנו יש את הפתרון עבורך. קירות מחיצה מזכוכית מחוסמת – שקופים או אטומים,מודפסים או צבועים, אשר יחלקו את החלל בעיצוב חדשני, יוקרתי והמיוחדבו הוא שאפשר להתאים את ההדפסה לעיצוב חלל שכבר קיים בפועל.חברת Anyprint תמצא עבורכם פתרונות עיצובים לבית

רוצים שונה וייחודי?

הכיור באמבטיה ובשירותים בדרך כלל מונח על גבי לוח שיש או ארון מעץ,אנחנו מזמינים אתכם לחלום עלזכוכית מודפסת בכל תמונה שרק תרצו ומעליה הכיור שלכם יונח. לא צריך להתפשר על צבעים יותר או טקסטורות. והניקוי הוא פשוט וקל.

רוצים פרקטי ומעוצב?

פתרונות עיצובים לבית עבור המזווה שלך במטבח פתוח לחלל המטבח? ארון החשמל בבית חשוף לכל מי שנכנס אליכם? אצלנו ניתן למצוא דלתות מזכוכית מחוסמת אשר יחצצו בין מה שצריך לראות למה שאתם לא רוצים שיראו. וכל זאת ניתן למצוא עם הדפסה מיוחדת של כל תמונהאשר תחפצו בה.

מה עם לחדש? ולשנות?

רוצים להחליף את פינת האוכל שלכם? פלטת העץ שרוטה ופגומה כבר?

לנו יש פתרון – פלטת זכוכית מודפסת שתונח על גבי השולחן הקיים עם הדפס משגע אשר אתם תבחרו. תשדרג בין רגע את אותו השולחן ישן למשהו עכשיו , חדשני ויוקרתי. לילד בחדר אין שולחן מחשב? רוצים משהו יצירתי ולא סטנדרטי עבורו? פלטת זכוכית מודפסת המונחת על רגלי חמור מעץ או מתכת יכול להיות פתרון פרקטי, שיקי ומיוחד עבורכם.

 

מחיצת זכוכית

בשנים האחרונות מחיצות זכוכית הפכו פופולריות יותר ויותר בעיצוב הבית המודרני. השקיפות של הזכוכית מאפשרת לאור טבעי לזרום בחופשיות בכל החלל וליצור אווירה מוארת ואוורירית. זה לא רק משפר את האווירה הכללית אלא גם עוזר למקסם את שטח החלל בחדרים קטנים יותר.

בנוסף, קירות זכוכית יכולים לשמש כאלמנט עיצובי רב-תכליתי המשתלב בצורה חלקה עם סגנונות פנים שונים כדי להעלות את המראה הכללי של הבית שלך. מחיצות זכוכית יכולות לשמש בתור קיר זכוכית לחדר שינה עם תמונת זכוכית אמנותית מודפסת. בנוסף, המחיצות יכולות לייצר הפרדה מעולה ויעילה בין חדר הורים לבין חדר רחצה, והן ממש מגדילות באופן ויזואלי את חלל החדר.

המטבח קטן? אין מקום מיועד למכונת כביסה ומייבש? לנו יש את הפתרון עבורך, קירות מחיצה מזכוכית מחוסמת – שקופים או אטומים, מודפסים או צבועים אשר יחלקו את החלל בעיצוב חדשני ויוקרתי ובניגוד לקיר עוביו 10 מ"מ. הדבר המיוחד הוא שניתן להתאים את ההדפסה על מחיצת הזכוכית לעיצוב הכללי הקיים בבית בפועל. אצלנו ניתן למצוא דלתות זכוכית מחוסמת אשר יחצצו בין מה שצריך לראות למה שאתם לא רוצים שיראו.

מחיצות זכוכית מחיר משתלם! אנו מבינים שהעלות היא גורם מכריע כשמדובר בפרויקטים של שיפוץ בית. לכן Any Print מספקת פתרונות של מחיצות זכוכית לבית במחירים נוחים מבלי להתפשר על האיכות. התמחור שלנו עבור מחיצות זכוכית לבית הוא שקוף ותחרותי, דבר המבטיח לכם לקבל את התמורה הטובה ביותר להשקעה שלכם. עם Any Print אתם יכולים לשנות את הבית שלכם בעזרת קיר זכוכית מסוגנן ופונקציונלי מבלי לקרוע את הכיס.

Any Print היא החברה המובילה בישראל לפתרונות זכוכית לחלל הבית והמשרד. אם אתם מחפשים להעלות את האסתטיקה והפונקציונליות של הבית שלכם, מחיצות זכוכית הן בחירה מצוינת.

מעוניינים במחיצות זכוכית מתוחכמות? צריכים מידע נוסף? צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 052-888-7779 או במייל info@anyprint.co.il