הדפסה על מגוון חומרים בחברתנו ניתן להדפיס על כל חומר שטוח: זכוכית, פרספקס, אלומיניום, עץ דבר הנותן סוג של גמישות לאדריכלים ומעצבי פנים בעיצוב פרויקטים.

הדפס על אלומיניום

הדפס על פוליקאד בונט

הדפס על זכוכית והדפס על צימנבורד (לוחות בטון)

הדפס על זכוכית תמונת אווירה

הדפס על זכוכית תמונת אווירה

סקאי לייט הדפס על פרספקס עם תאורת לד מאחור והדפס על זכוכית תמונת אווירה

הדפס על זכוכית מט בחיפוי קיר במשרד

שעון קיר מודפס על גבי לוקובונד (אלומיניום)

הדפס על גבי עץ

הדפס על גבי פורמייקה

כיסוי מעוצב לארון חשמל

ארונית חשמל מעוצבת הדפס על גבי זכוכית

הדפסה על מגוון חומרים

ב-Any Print מתאפשרת הדפסה על כל חומר שטוח: החל בהדפסה על זכוכית ועד הדפסה על פרספקס, הדפסה על פורמייקה, אלומיניום ועץ. היכולת להדפיס על מגוון חומרים מאפשר גמישות בקרב אדריכלים ומעצבי פנים בעיצוב ותכנון פרויקטים.
עם כניסתן של טכנולוגיות חדשות המאפשרות הדפסה על מוצרים קשיחים באיכות גבוהה עולם ההדפסה עבר מהפכה בשנים האחרונות. אפשרות הדפסה על חומרים מגוונים פותחת צוהר שלם של אפשרויות עיצוביות ייחודיות עבור בתים, משרדים, עסקים ופרטיים.

 

יתרונותיה של הדפסה על חומרים קשיחים

  • הדפסים איכותיים ועמידים לאורך זמן: הדפסות איכותיות מודרניות אשר עמידות בפני פגיעות, שריטות, כתמים ודהייה, ומבטיחות מראה יוקרתי לאורך שנים.
  • גמישות עיצובית: ניתן להדפיס כל תמונה (באיכות טובה), טקסט או עיצוב גרפי על גבי החומר, תוך התאמה אישית מושלמת לצרכים ולטעם האישי.
  • יישומים מגוונים: הדפסה על מוצרים קשיחים מתאימה למגוון רחב של שימושים, החל מעיצוב פנים וחיפוי קירות, דרך שילוט ופרסום ועד יצירת מתנות ייחודיות.

 

תחומי שימוש נפוצים

  • עיצוב הבית: הדפסת טקסטורות על פורמייקה למטבח, הדפסת תמונות על עץ לחיפוי קירות ועוד.
  • שילוט משרדי: הדפסת לוגו החברה על פרספקס, הדפסת שלטים הכוונה על אלומיניום, הדפסת תמונות על זכוכית לתלייה במשרד ועוד.

ב-Any Print אנו מציעים לכם שירות מקצועי ואדיב, טכנולוגיות הדפסה מתקדמות ומחירים נוחים. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר לפרויקט הבא שלכם!